Burton vrienden!
Nog zin in een (herfst)ritje naar de Beemster?
Op zaterdag 8 november zijn jullie ’s middags van harte welkom om bij ons in de werkplaats onder het genot van een “warm bakkie” lekker bij te kletsen.
Voor de meesten lonkt daarna de winterstalling, dus ideale gelegenheid om tips uit te wisselen hoe we onze Burton daarvoor het beste kunnen prepareren.
Jullie zijn van harte welkom!
René & Els Knijn
Jisperweg 109
1464 NK Westbeemster

november 8 @ 13:00
13:00 — 17:00 (4h)
Westbeemster
René Knijn
