Clubmiddag Boksum (FR)
Zaterdag 20 juni
Graag nodig ik Burton bezitters, bouwers en belangstellenden uit voor een clubmiddag in Boksum, Friesland.

Vanaf 14.00 uur staat de koffie/thee klaar met een echte oranjekoek. We kunnen gezellig bijkletsen en elkaars Burtons bekijken. Ik ben benieuwd naar andere leden uit Friesland en omgeving, al zijn onze clubleden uit Limburg ook van harte welkom ;).
Bij interesse kunnen we om 16.00 uur afsluiten met een klein tourritje langs en door mooie Friese dorpen, in de Greidhoeke van Friesland.
Ons adres is
🔒 Log in om deze informatie te bekijken
Parkeren kan achter op het erf en op de oprit. Hopelijk tot 20 juni!
Met vriendelijke groet,
Kees Iepema

