Uitnodiging ALV 2020

Graag nodigen wij jullie uit voor de Algemene Ledenvergadering 2020 als start van ons BOC jubileumjaar waarin we 10 jaar bestaan! Graag wel even aanmelden via de website, zodat we weten hoeveel soep en broodjes Boukje en Milie moeten maken ?. Het aanmelden kan in de leden omgeving onder: aanmelden voor een activiteit.

Tijdens de vergadering wordt onder andere de eerste winnaar van de BOC clubcompetitie 2019 gehuldigd, de ledenenquête – die door maar liefst 128 leden is ingevuld – gepresenteerd en besproken en de samenstelling van het bestuur staat op de agenda. Want René Oude Alink (voorzitter) en Kees Flink (secretaris) zijn dit jaar de statutair aftredende bestuursleden. Beiden hebben zich herkiesbaar gesteld. Graag nodigen wij andere leden uit om zich als tegenkandidaat verkiesbaar te stellen. Heb je interesse? Neem dan vóór 31 december contact op met secretaris Kees Flink via secretaris@burtonownersclub.nl

Voor uitgebreidere informatie en de agenda verwijzen we naar het menu activiteiten.

Voor nu wensen wij jullie fijne feestdagen en wellicht tot 11 januari in Zutphen.

Met vriendelijke groet,
Het bestuur van BOC